PERSBERICHT - Overdracht exploitatie Landgoed Wolfslaar

Overdracht exploitatie Landgoed Wolfslaar, Breda

05-04-2019

Ton Pinxten, voormalig exploitant van Landhuis Wolfslaar en Wolfslaar Restaurant, heeft per 1 april 2019 beide exploitaties overgedragen aan Danny Kovacevic, eigenaar van Michelin-ster restaurant Monarh in Tilburg.

Ton Pinxten vertrekt na 19 jaar Landgoed Wolfslaar te hebben geëxploiteerd. Vanaf 2005 is Restaurant Wolfslaar in het bezit van een Michelin-ster. Dit restaurant is gevestigd in het voormalige koetshuis op Landgoed Wolfslaar. In het landhuis worden zakelijke en particuliere evenementen verzorgd.

De overname van beide exploitaties past in de groeistrategie van Danny Kovacevic.
Met deze overname bouwt hij zijn positie binnen de horecabranche verder uit. Zowel het type bedrijf, de passie, kwaliteit en de vakkennis van de medewerkers van Landgoed Wolfslaar en restaurant Monarh sluiten goed bij elkaar aan. Danny ziet vooral veel voordelen in de synergie tussen Wolfslaar, Monarh en de toekomstige horeca ondernemingen.

Danny stapt met veel vertrouwen in zijn nieuwe onderneming. Het bestaande concept, de identiteit en het medewerkersbestand van Landgoed Wolfslaar blijven behouden. De plannen voor Landgoed Wolfslaar zijn om de constante kwaliteit te waarborgen en een groeiende lijn hierin te creëren.

‘Met elkaar keihard er tegenaan en groeien, uiteraard allemaal ten gunste van onze gasten.‘ - Danny Kovacevic- eigenaar Landhuis & Restaurant Wolfslaar

Overig nieuws

Nieuwe vacatures online! Kook- en wijnworkshop 11 mei 2019 Kookworkshop met Maarten Camps 8 juni 2019 Kookworkshop met Maarten Camps 19 oktober 2019 Kook- en wijnworkshop 26 oktober 2019 Uw nieuwjaarsborrel op Landgoed Wolfslaar Kook- en wijnworkshop 16 november 2019 Kook- en wijnworkshop 30 november 2019 Kook- en wijnworkshop "Een stressvrije Kerst" 2019 Wolfslaar Restaurant Week 3-gangen 45,95 Landhuis geopend tijdens zomerperiode

Lees meer in het archief